Kalendarz ścienny: zadbaj o reklamę swojej firmy!

Gadżety reklamowe to produkty, które odpowiadają za wyróżnienie naszej firmy na tle konkurencji. To również dzięki nim, możemy podziękować naszym klientom za ich lojalność względem naszego przedsiębiorstwa. Za jeden z najlepszych i zdecydowanie najpopularniejszych produktów uznaje się kalendarze ścienne z logo naszej firmy. 

Kalendarz ścienny czy książkowy? 

Ile ludzi, tyle opinii. Tak jest również w przypadku kalendarzy firmowych. Nic w tym dziwnego, ponieważ zarówno kalendarz ścienny, jak i kalendarz książkowy, posiadają wiele zalet. Jedni uważają, że to właśnie kalendarze ścienne z logo firmy są najlepszym sposobem na reklamę naszego przedsiębiorstwa, drudzy zaś nie wyobrażają sobie spotkania biznesowego bez firmowego kalendarza książkowego. Musimy jednak przyznać rację tej pierwszej grupie osób, czyli zwolennikom kalendarzy wiszących, bo to właśnie one rzucają się w oczy każdej osobie znajdującej się w pomieszczeniu w którym wiszą. To pierwszy i najważniejszy krok, który pozwoli na zapamiętanie nazwy naszej firmy oraz logo, co na przyszłość ułatwi klientom podjąć decyzje o tym, czy skorzystać z usług lub produktów znajdujących się w ofercie. 

Ile kosztuje produkcja kalendarzy firmowych? 

Koszty produkcji kalendarzy firmowych uzależnione są od wielu czynników takich jak format, model oraz ilość wydrukowanych kalendarzy. Droższe będzie również wyprodukowanie kalendarzy stworzonych w oparciu o indywidualne projekty klienta, ponieważ wiąże się to z całkowicie nowym ustawieniem maszyn i użyciem materiałów, których wykorzystanie w pozostałych egzemplarzach nie będzie już możliwe. Produkcja modeli takich jak kalendarze ścienne z logo jest jednak tańsza, niż wyprodukowanie zapasu kalendarzy książkowych, które zdecydowanie różnią się pod względem budowy, a także sposobu produkcji. 

Najtańsze w produkcji są kalendarze typu biuwary, kalendarze ścienne niezależnie od modelu. Najdroższe natomiast są kalendarze książkowe. Tutaj do wyboru są różne formaty kalendarza od najmniejszego po kalendarze wielkości standardowej kartki z drukarki. Nie bez znaczenia dla kosztów produkcji kalendarza jest wybór papieru, z którego ma on być wyprodukowany oraz dodatkowych uszlachetnień jak foliowanie, zastosowanie druku UV lub lakieru puchnącego. Warto pamiętać, że wydruk kalendarza zajmuje kilka dni roboczych, dlatego zaleca się złożyć zamówienie na gadżet wcześniej, aby drukarnia mogła dostarczyć gotowe egzemplarze na czas.